-

HEI VÄRLDEN.
Någon som vill ta bort min huvudvärk? Inte, ok.
Hann inte skriva något igår så tar det nu ist.
Igår så var jag på date, derp. Asmysigt. Käkade på Texas Longhorn som för övrigt har vegmat att döda för, mhmm <3. Efter det så såg vi Avengers, fyfaaaaan vad bra den var. Går knappt att beskriva. Dock så hamnade jag såklart bredvid en smaskare, jag var seriöst en halv sekund från att ta hennes snackbox och säga att hon har snacksförbud tills filmen var slut. På något jävla sätt så skulle hon såklart knapra i sig sina vidriga friterade fyrkanter på alla scener när dem endast pratade. BITCH PLEASE, ska du tugga som en krycka så kan du åtminstone göra det när det är lite explosioner. Sen började hon andas jättehögt. HAHA okej, jag klagar på någon som andas, men hon andades verkligen AShögt, trodde för en sekund att hon hade somnat. Men nej.

Dagen till ära så var jag klädd såhär
Nu ska jag sätta lite fart med att lata mig lite mer och sedan se vad dagen har att erbjuda. Hoppas på att rida på en enhörning eller något i den stilen.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0