jabba

Okej, nu är min huvudvärk inne på dag sex. Inte nog med det, mina halsmandlar har svullnat upp så jag har en temporär dubbelhaka, mina ögonlock samt delar av mitt ansikte är svullet när jag vaknar så ni kan nu kalla mig för Karin the hutt.
Bör jag oroa mig?
Men ska iaf till läkaren imorgon så ska be henne kolla upp det, annars så är jag där för min psykolog ville det. Tror att hon sa något om en beroendeutredning.

Igår så jobbade jag, gick ut på äventyr, mötte en fasan, gick till en bokskog, visade sig att vi var inne i en hage, klappade hestar och blev nästan dödade av får.
När snubben kom så hade han sushi med sig, 58 bitar MHM. Tror att han är lite kär mig. Fast är nog mer kär i honom. Nu har han dukat upp för sushi - rond 2. Så pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0