grina lite också

Okej, det här med att blogga funkade inte sådär jättebra, men ska försöka ge det ett litet försök till.
Mitt liv just nu består av katt och sambo, noll motivation på livet och crave'ar sommar så att det gör ont. Ligger för det mesta i mitt nya fina boende i Kallhäll och har visat mig i skolan 3 gånger på 4 veckor. Känns sjukt ovärt att dyka upp eftersom att det är knappt en månad kvar och ytterligare ett år väntar. Har ingen aning om vad jag vill göra när jag ''blir stor'' och i princip allt känns bajs.
Kort summering av tiden jag inte har uppdaterat är: öl, kryssning, Flux Pavillion, bokade festivaler och känslan av att vara otroligt lycklig och värdelös.
Här får ni lite fula bilder.




Följ mig ellite på instragram va? Karusss heter jag där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0