det bästa med att blogga är faktiskt dessa underbara listor.

Dig:
1. Hur lång är du? 170
2. Vad vill du bli när du bli stor? VENNE, vara lycklig
3. Vad pluggar du ? Energi
4. Har du långt hår? Näea
5. Vilken hårfärg har du? MILJONERS. Fast egentligen har jag brunsvart. 
6. Sminkar du dig? mmmmmmm
7. Har du haft sex senaste månaden? Ja ;))););)
9. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? Svart och lila
10. Har du kysst någon senaste dygnet? YEs
Familj:
1. Bor dina föräldrar ihop? Nej
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? Min lånekatt
3. Hur många syskon har du? Inga
4. Vad är det senaste du sa till din mamma? Kommer inte ihåg, något med att katten hon tydligen har hemma är söt
5. Hur många ställen har du bott på? 8, lol
6. Vem i din familj stör du dig mest på? Oj, beror på
7. Vilken familjemedlem är snällast? Pappa, fast mamma är lite snäll i hemlighet
8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? -
Kompisar:
1. När var du senast med nån kompis? Lördags
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Öh, hos Sandra, tror jag
3. Kompis som du har känt längst? Mikkan
4. Vem känner dig bäst? Sandra
5. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? Ja, fyfan. Fast ne
Kläder:
1. Vad har du på dig nu? Jeans och tjocktröja. Fast är naken under mina kläder ;);)))
2. Har du bytt om idag? Ja
3. Favorittröja? Mina soad-tröjar är fina. Annars så är min svarta magtröjanågot standard
4. Klädesplagget på andra könet? Jeans med bar överkropp.
5. Har du gett bort kläder någon gång? Ja
6. Har du ångrat ett klädköp nån gång? NEE aldrig. Jo
7. Vad använder du för skor? Dr martens, vans och creepers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0