gamla stan

Hey, have you seen my updog?
Whats's updog?
Not much, what's up with you?
OH YOUU.

Är helt slut och ligger halvt i matkoma. Har vandrat runt i staden idag och kikat på skumma grejer.
Sa åt mig själv att inte spendera så mycket pengar eftersom att jag måste ha lite till sommaren, det gick ju sådär.
MEN KOLLA VILKA FINA GREJER JAG FICK FÖR PENGARNA <3



Okej, fick precis hem ryggsäcken jag beställde förra veckan, men när man ser denna skönhet hänga på väggen och säga ''Karin, jag kostar ju bara 160 kr, det är ingenting för en ryggsäck som luktar skumt och roligt!''
Ah, okejrå tänkte jag då. 

Kommentarer
Postat av: alexandra

TRÖJAN:<///3

2012-06-17 @ 14:20:29
URL: http://www.atypi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0