i brist på annat

11 frågor:
 
1. Dina tre bästa låtar.
HAAH, men alltså ah. Har ju bara typ 453453 stycken. Men okej, måste nog säga Old school hollywood, ATWA och sen vill jag faktiskt inte säga någon mer. För svårt, oki?
2. Om du bara fick handla i en butik i resten av ditt liv, vilken skulle det bli?
Skulle nog säga asos.com
3. Vad äter du helst till frukost? 
Hotellfrukost <3
4. Vilket klädesplagg känner du dig fin i? 
Min unicorntröja.
5. Favoritmaträtt? 
MEN LÄGG AV. 
6. Vilket är ditt bästa respektive sämsta klädköp? 
unicorncarni, och dr denim kissy jeans. Sämsta är nog vidriga jeans från Cubus.
7. Katt eller hund? Motivera. 
NEEEEI. Typ det svåraste valet någonsin. Vägrar svara, älskar båda mest. 
8. Vad vill du jobba med? 
Skulle helst av allt vilja jobba med djur. Eller odla cannabis.
9. Fem bloggar du läser minst en gång i veckan.
atypi.blogg.se, stopteasingme.blogg.se, damnitcarl.blogg.se, kattface.blogg.se sen kommer jag inte på någon mer. derp
10. Vad vill du göra i ditt liv? Fantasier är okej. 
Väntar fortfarande på stunden när alverna kommer för att hämta mig och ge mig en enhörning eller en drake. Så det är ju det jag KOMMER att göra i mitt liv. 
11. Har du en bästa vän? 
Har många finisar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0