Eboda

Nu har det gått två dagar sedan jag kom hem från Emmaboda och jag är fortfarande helt död. Ett bevis på att det var en bra festival med andra ord.
Summeringdåååååå: klev i bajs, blev fotat, roliga missuppfattningar, tävling om vem som var mest irriterande (jag vann), dödat på galna spelningar, ännu galnare folk, spydde ner mig, misslyckade tältfester, äventyr, vandrande runt på campingen och plockade på oss massor av randoms, hippies, hipsters från rymden, så himla fina komplimanger (att få höra att man är snygg osv efter några dagar på festival så har man rätten till att vara mallig!), så mycket människor så lite tid.
Nu förstår jag verkligen varför det kallas knarkboda.
Vart många bilder (dock inte från min sida, och dem som tog bilderna lär jag aldrig hitta igen såatteh), men några lyckades jag ta. LÄGGER UPP DEM SEN.
 
Bild från Steve Aoki. Spelningen var helt sick.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0