bilder var det va

Några kassa och helt onödiga bilder från Emmaboda. Önskar att jag var lite mer för att fota
VILL HA BILDERNA SOM ANDRA RANDOM BAJSISAR TOG, OKI. 
Felizia och André var söta.
Rolig pojke, André och andra André hittade oss. 
André junior och André senior åt lunch med oss. Kom fram till att dem förmodligen var kloner. 
Min ven Anus, alltid lika party. Värme är roligt. 
Trött på livet och asful katt.
Trippin balls och är vackrast på jorden.
Kom sedan hem till detta, inte helt fel om du frågar mig. Min kock gjorde en fin vegansk återhämtningsmiddag (ah, om man bortser från dessa jävla qournbullar som måste förbrukas) och gör livet bäst. 
Att komma hem till en pojke som är löjligt glad över att man är hemma och att katten faktiskt visar att han också har saknat en gör livet lite finare. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0